2013. január 25., péntek

Jack farkasbőrt téli kabát Mount Hood Jacket Men in Black XL

Jack farkasbőrt téli kabát Mount Hood Jacket Men in Black XL Helló én is árverésre én jól megőrzött és a felmelegedés Jack farkasbőr Mount Hood JACKET MEN Fekete az egyező vagy az újonnan szerzett 200 polár Black bruttóe XL Ez a kabát volt, kopott csak néhány alkalommal ő egy nagyon jó állapotban nemdohányzó Fleckfrei nem éget lyukat elszíneződés tartozik nekem , hogy ez nekem személyesen , mert egyszerűen túl nagy ajándék a szüleim egy részletesere termékleírás és jobb felbontású képet , kérjük, olvassa el a gyártó honlapján élvezni Private Nem vagyok kereskedő , de miután BGB egy magánszemély és ezúton előírt új EU- jog és garantáljacseréje törvény egyéves kínált összes termék itt az információkat a tételt , hogy a legjobb tudása és hite szerint került sor, amikor ajánlatot az ajánlattevő elfogadja a jogi nyilatkozatot és a szerződési feltételeket az eBay és AKZeptiert , hogy ez egy árverésen egy eladó értelmében a 3. § § 5. cikke a távértékesítési törvény és a legmagasabb ajánlatot tevő nem rendelkezik az elállási jog szerinti távértékesítési törvény Mivel ez egy privát eladás menni dŐ ajánlatot a vásárlás elkötelezettséget, és visszautasítanak bármely garancia vagy visszaváltási és átváltási ára 150 EUR VB

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése